13 Ocak 2012 Cuma

French'li Tırnaklaaaaarrr =)

Evet finaller bitti, artık Özgürümmmm ! Kafam rahat , düşüncelerim net , beynim kuş gibi hafif . Neyse gelelim esas konuya. Canım arkadaşım Gülru'dan öğrendiğim bir tekniği paylaşacağım sizlerle. Ben daha önce duymamıştım ve bu şekilde fransız manikürü yapmayı yeni öğrendim. Eminim benim gibi yeni öğrenenlerin çok işine yarayacak . Yaptım uyguladım  ve bir kaç dakikamı aldı yada almadı. French yapmak hiiiiiç bu kadar kolay olmamıştıı.

Öncelikle avcumuzun içine biraz beyaz oje damlatıyoruz.
 Daha sonra teker teker tırnaklarımızı ojenin kıyısına koyup yana doğru döndürüyoruz..



 Emin olun Sol eli kullanmakta sağ el kadar kolay  :)


 Ve işte French'li  tırnaklarımmmmm <3





5 yorum:

  1. kızların dünyası sarsılacak valla bomba etkisiyle :D

    YanıtlaSil
  2. bebeiiiiiim ne güzel olmuş =)

    YanıtlaSil
  3. bi snraki paylasimin french kiss olmaz ins:D

    YanıtlaSil
  4. ferhat bu yorumundan ötürü seni kınıyorum =D blogumu kirletme be =D

    YanıtlaSil
  5. ben böyle yaratıcılık görmedim abicim:))

    YanıtlaSil