30 Ocak 2012 Pazartesi

BAL'da yağlıboya ...

Geçen gün yazlığa gittiğimde yaptığım ilk yağlı boya çalışmalarımı gördüm. Lise hazırlık yada 1. sınıftaydı sanırım bunları yaptığımda. Elime ilk kez fırçayı o zaman aldım  ve ilk kez yağlı boya çalıştım. Devamı geldi mi diye sorarsanız gelmedi malesef  :)  
Bu tabloları yaptığım günler dün gibi aklımda. Bornova Anadolu Lisesinin o mükemmel bahçesinde, resim atölyesinin yanında , etrafımızda ağaçlar kuşlar çiçekler böcekler , bahar aylarının ışıl ışıl güneşi , okulumuz bahçesinin o muhteşem atmosferi eşliğinde önümüzde şovalyelerimiz  ve ellerimizde paletlerle çalışmıştık.. Hatırladıkça çook özlüyorum o günleri.. 

Bunlar tablolarım ...



ve bu da eski okulum BAL'dan bir görüntü. Az çok gözünüzde canlanmıştır anlatmaya çalıştığım atmosfer sanırım.  
Özledim BAL' ı ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder